Suport dedicat FacturarePRO & GestiunePRO

Suport dedicat FacturarePRO & GestiunePRO

În vederea îmbunătățirii serviciului de suport, începând din 01.04.2014, FacturarePRO & GestiunePRO pune la dispoziția clienților posibilitatea abonării la un serviciu tehnic dedicat (apelabil prin SMS) prin care se încearcă rezolvarea rapidă a oricăror probleme apărute în exploatarea programului dar și preîntîmpinarea lor fără a mai fi nevoie de nici o cunoștință tehnică, nici măcar elementară. Totul se desfășoară în condiții de maximă siguranță prin acces la distanță (remote desktop).

Astfel, FacturarePRO & GestiunePRO nu mai beneficiază de nici un fel de suport gratuit în timp real (chat, acces la distanță, email, telefon, etc). Toate soluțiile oferite vor fi asistate automat doar de către serverul FacturarePRO & GestiunePRO care va încerca să răspundă întrebărilor dvs. prin ajutor video și o lista cu întrebări frecvente care vor fi în permanență actualizate.

Tipuri de abonamente disponibile (plata anuală):

Suport dedicat T120
299 lei / firma
Abonament anual
Suport dedicat T60
556 lei / firma
Abonament anual
Suport dedicat T30
998 lei / firma
Abonament anual
Timp maxim de rezolvare a solicitarii (intre orele 9 – 18)
Numarul maxim de interventii
Cumpara Acum Cumpara Acum Cumpara Acum

Suport dedicat T120: suportul se va desfășura prin trimiterea unui SMS iar termenul de rezolvare a problemei este de maxim 120 de minute având disponibile maxim 4 intervenții / luna neraportabile. (Timp mediu de repornire a aplicației este de 60 de minute)

Suport dedicat T60: suportul se va desfășura prin trimiterea unui SMS iar termenul de rezolvare a problemei este de maxim 60 de minute având disponibile maxim 10 intervenții / luna neraportabile. (Timp mediu de repornire a aplicației este de 30 de minute)

Suport dedicat T30: suportul se va desfășura prin trimiterea unui SMS iar termenul de rezolvare a problemei este de maxim 30 de minute având disponibile maxim 15 intervenții / luna neraportabile. (Timp mediu de repornire a aplicației este de 10 minute)

M-am abonat. Cum procedez dacă am o problemă?

Tot ce va trebui sa faceți este să descărcați gratuit programul de ajutor la distanta Team Viewer și să trimiteți imediat un SMS la numărul de telefon 0741231230 cu textul: “SUPORTFACTURARE – CIF – Numerele generate de aplicație” unde CIF reprezintă codul dvs. unic de înregistrare pentru care s-a activat acest abonament. Un specialist IT de la FacturarePRO & GestiunePRO o să vă contacteze telefonic pe numărul dvs. de mobil de pe care s-a trimis SMSul în cel mai scurt timp pentru a rezolva problema dvs.